Onze verzendingen gebeuren met DPD. Na je bestelling wordt deze max. 1 werkdag later verwerkt en dan verzonden. Wanneer je bestelling verzonden is krijg je hier ook een automatische mail van met traceercode.
Normaal gezien wordt de bestelling de werkdag na verzending geleverd. Ben je niet thuis wanneer de postbode langskomt? Dan laat hij een briefje achter in de brievenbus waarmee je het pakket mag gaan afhalen op het dichtstbijzijnde postpunt.
Yes! Nadat wij jouw bestelling hebben overgeleverd aan DPD zal je een apart mailtje van hen ontvangen met daarin een track&trace code. Als je deze ingeeft op de site van DPD kan je precies zien wanneer jouw pakketje zal geleverd worden.
Yess, zeker en vast! Naast verzenden kan je ook gratis je bestelling ophalen MAAR... afhaalmomenten zijn altijd op weekavonden tussen 17:00u-17:30u (na bevestiging via whatsapp - zie verder). Lukt dit tijdstip niet voor jou of iemand die het voor jou kan ophalen? Dan is verzenden de enige optie. Na je bevestigingsmail dat je bestelling klaar ligt, stuur je een whatsapp berichtje naar 0476/23.84.10 om een ophaalmomentje af te spreken waarop je je bestelling kan afhalen.
Soms kan het zijn dat een item toch niet helemaal naar wens is of de fit jou niet echt ligt. Dat kan uiteraard gebeuren bij online bestellingen hoewel we ons best doen om duidelijke foto’s, productbeschrijvingen en maatadvies te geven. Indien je één of meerdere artikels toch wenst te retourneren, volgen hier onze retourregels.
- Een retour aanvragen is mogelijk tot maximum 14 dagen na ontvangst van de items.
- Indien je hebt gekozen voor gratis ophalen, begint de retourtermijn te lopen vanaf het eerstvolgende ophaalmoment na berichtgeving dat je bestelling klaar ligt.
- Retourneren of ruilen is niet mogelijk voor koopjes of SALE items.
- Alle te retourneren items dienen in originele, perfecte staat te zijn, ongedragen en met de originele labels er nog aan.
- Wanneer je wenst te retourneren, dien je dit binnen de 14 dagen retourtermijn ofwel in je webshopaccount aan te geven of per mail (info@tintedfashion.be) je retour aan te melden. In deze mail vermeld je : ordernummer + Welke items je wenst te retourneren + Geef je de hoofding van je mail 'Retour'
- De artikels dienen terug in ons bezit te zijn binnen de 14 dagen na aanmelding van je retour. Dit kan ofwel per post/koerier (de kosten hiervoor betaal je zelf) of kan je deze op ons adres terug bezorgen: Tinted Fashion, Ter Duinen 19, 2288 Bouwel, België. Deze laatste optie is uiteraard gratis en dient op één van de afhaalmomenten te gebeuren die altijd op weekavonden plaats vinden tussen 17:00u-17:30u na afspraak per whatsapp (0476/23.84.10).
- Zodra de items terug in ons bezit en zijn nagekeken, kan de retour verwerkt worden. Hiervoor hebben wij maximum 14 dagen de tijd.
- Na goedkeuring van de retour wordt het het betaalde bedrag van dat artikel terug gestort op het rekening nummer waarmee er origineel betaald is geweest.
Dit kunnen wij moeilijk op voorhand zeggen gezien wij rechtsreeks bij de groothandels gaan inkopen en nooit op voorhand weten wat er nog voorhanden zal zijn. Sommige producten zullen dus inderdaad nog worden aangevuld maar volg zeker onze socials of schrijf je in voor onze nieuwsbrief om hier steeds van op de hoogte te worden gehouden.
Helaas niet. Wij kunnen kledingstukken helaas niet reserveren. Wij hanteren de regel: 'First come, first serve'.
Heb je net naast een item gegrepen? Dan is de kans reëel dat dit na 1/2 weken terug op voorraad komt. Hou zeker onze socials in de gaten om zo goed mogelijk op de hoogte te blijven.
- Instagram:@tintedfashion.be
- Facebook:www.facebook.com/tintedfashion
- Schrijf je in op onze nieuwsbrief op de website