Skip to main content
Binnen 2/3 werkdagen verzonden
2-wekelijks nieuwe musthaves
Klanten score van +9,8 op 10
Binnen 2/3 werkdagen verzonden
2-wekelijks nieuwe musthaves
Klanten score van +9,8 op 10
Binnen 2/3 werkdagen verzonden
2-wekelijks nieuwe musthaves
Klanten score van +9,8 op 10
Binnen 2/3 werkdagen verzonden
2-wekelijks nieuwe musthaves
Klanten score van +9,8 op 10
Binnen 2/3 werkdagen verzonden
2-wekelijks nieuwe musthaves
Klanten score van +9,8 op 10
Binnen 2/3 werkdagen verzonden
2-wekelijks nieuwe musthaves
Klanten score van +9,8 op 10
Binnen 2/3 werkdagen verzonden
2-wekelijks nieuwe musthaves
Klanten score van +9,8 op 10
Binnen 2/3 werkdagen verzonden
2-wekelijks nieuwe musthaves
Klanten score van +9,8 op 10
Binnen 2/3 werkdagen verzonden
2-wekelijks nieuwe musthaves
Klanten score van +9,8 op 10
Binnen 2/3 werkdagen verzonden
2-wekelijks nieuwe musthaves
Klanten score van +9,8 op 10

Hoewel we ons best doen om duidelijke foto’s, beschrijvingen en maatadvies te geven, kan het gebeuren dat iets niet past zoals je hoopte, en dat snappen we helemaal! 🙈 Geen zorgen, hier zijn onze retourregels:

  • 1. Retour aanvragen via de website 💻

Een retour dient ALTIJD aangevraagd te worden via je account op de website.

Geen aanvraag = Geen retour

  • 2. Retour periode 📆

Je kunt tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling per post, een retour aanvragen. Dit kan enkel gebeuren via je account op de website.

Duid daar het item aan dat je wil retourneren en geef indien mogelijk de retour reden op.

  • 3. Geen retour op Sale-items 🚫

Helaas kunnen we geen retour aanbieden voor items uit de Sale of koopjes.

Items die je langer dan 14 dagen geleden hebt ontvangen, kunnen helaas ook niet meer worden geretourneerd .

  • 4. Wacht op ons antwoord ↩️

Wacht op het antwoord per mail of je retouraanvraag is goedgekeurd.

Indien je SALE items of items langer dan 14 dagen geleden ontvangen, aanvraagt, zal dit helaas worden geweigerd.

  • 5. Pak de items in originele staat in 🏷️

Wanneer je goedkeuring voor je retour hebt ontvangen, kan je de retour verder voorbereiden.

Alle te retourneren items moeten:

- in perfecte staat zijn

- ongedragen zijn

- met alle originele labels er nog aan vastgehecht

Bij voorkeur worden de items in de originele verzendzak die voorzien is van een retourstrip teruggestuurd, met duidelijke vermelding van je naam en adres.

  • 6. Naar waar te retourneren 🚩

Na goedkeuring van je retour heb je nog maximum een week om je retour te bezorgen. Dit kan op 2 verschillende manieren:

1. Jij regelt de retourzending via je favoriete postbedrijf, vult het verzendlabel in en drukt het af ✉️. Verzenden kan naar onze stock:

Tinted Fashion

Dennenlaan 77

2243 Pulle

2. Je brengt je retour naar onze stock (adres hierboven) en deponeert het in de beveiligde pakketbrievenbus met camerabewaking.

  • 7. Verwerking en terugbetaling van je retour 💸

Zodra je retourpakket is aangekomen, wordt het binnen de week nagekeken of alles correct is en wordt het aankoopbedrag teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald. 💸

Indien er toch een probleempje zou zijn, krijg je daarvan bericht.

Onze pakketjes worden verstuurd met DPD. Na je bestelling wordt deze binnen 2/3 werkdagen verwerkt en verzonden. Zodra je bestelling onderweg is, krijg je hier ook een automatische mail van met track & trace-code📩🔍 . 

Normaal gesproken wordt de bestelling de werkdag na verzending geleverd. Ben je niet thuis? Geen stress! 🏠🙈 De postbode laat je pakketje achter aan je voordeur of komt de volgende werkdag nog een keer langs. 📫🚚 Als je wil weten waar je pakje blijft, kan je altijd via de tracking code van DPD dit opzoeken of contact opnemen met hen voor meer info.

Jazeker! Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een mail met een track & trace-code. Zo kun je precies zien waar je pakketje zich bevindt. 📦🚚

Neen, dit kan helaas niet. Alle pakjes worden per post verzonden. 📩✨

Ja soms wel! Geef daarom steeds je mailadres op bij je favoriete item dat is uitverkocht en krijg meteen een melding als het terug in stock is!

Als je een melding krijgt, gaat het soms over een restock maar soms ook gewoon over 1 item dat in retour is teruggekomen. Dus wees er altijd snel bij als je zulk een melding ontvangt om zeker weer niet te laat te zijn 😉

Wil je zeker op tijd zijn bij nieuwe releases? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief op de Homepagina en ontvang meteen 10% korting op je volgende bestelling 🤑 of volg onze socials op de voet!

  • Instagram:@tintedfashion.be
  • Facebook:www.facebook.com/tintedfashion

Neen, reserveren is niet mogelijk. We werken op basis van 'Wie eerst bestelt, wordt eerst behandeld'. Dus grijp je kans snel! ⌛

Wil je zeker zijn dat je op tijd bent bij nieuwe releases? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief op de Home pagina en ontvang ook meteen 10% korting op je volgende bestelling 🤑of volg onze socials op de voet.

  • Instagram:@tintedfashion.be
  • Facebook:www.facebook.com/tintedfashion